Terminy składania wniosków na okres 2021/2022
Szanowni Państwo,
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach uprzejmie informuje, że na nowy okres świadczeniowy 2021/2022 od dnia 1 lipca 2021 roku przyjmowane są wyłącznie elektronicznie tj. złożone za pośrednictwem bankowości elektronicznej, systemu Emp@tia, PUE ZUS oraz profilu zaufanego ePUAP wnioski o:
- Zasiłki rodzinne
- Świadczenia z funduszu alimentacyjnego
Wypełniając wniosek drogą elektroniczną należy zwrócić uwagę na prawidłowe wypełnienie wszystkich wymaganych rubryk oraz dołączenie wymaganych dokumentów dot. sytuacji dochodowej rodziny z roku bazowego 2020 oraz w razie zmian z roku 2021. Błąd we wniosku oraz brak wymaganych dokumentów skutkuje osobistym stawiennictwem w GOPS celem poprawienia, uzupełnienia danych oraz dokumentów.
W formie papierowej wnioski będzie można składać od 1 sierpnia 2021 roku w siedzibie GOPS na I piętrze umieszczając wniosek w skrzynce podawczej dniach:
poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek w godz. od 7.10 do 15.10
Prosimy o staranne wypełnienie wniosku w domu, dołączenie kserokopii wymaganych dokumentów, pozwoli to na szybsze załatwienie sprawy i ograniczenie wizyt w urzędzie.
Prosimy o przychodzenie pojedynczo oraz o zachowanie zasad bezpieczeństwa (zasłonięcie ust i nosa np. maseczką).
Dodatkowe informacje na temat składania wniosków o:
- ZASIŁEK RODZINNY
- ŚWIADCZENIA OPIEKUŃCZE
- ŚWIADCZENIA Z FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO
oraz wzory wniosków można uzyskać na stronie www.gops-siechnice.org.pl, w zakładce Formy Pomocy oraz w siedzibie ośrodka.
Ważne ! Druki wniosków wydawane będą od dnia 2 sierpnia 2021r.
UWAGA!!! Kserokopie wymaganych dokumentów należy wykonać we własnym zakresie.